Wybierz swój kraj lub region.

Close
Zaloguj Zarejestrować E-mail:Info@Ocean-Components.com
0 Item(s)

Melexis wprowadza na rynek czujnik Halla IC do elektrycznego wspomagania kierownicy

O temperaturze roboczej między -40℃  i 160 ℃, firma twierdzi, że urządzenie łączy wysoką liniowość z doskonałą stabilnością termiczną, w tym niskim przesunięciem i dryftem czułości.

To było drozwinięty jako element bezpieczeństwa poza kontekstem (SEooC), oraz jest zgodny z normą ISO 26262 i AEC Q-100 klasa 0. hall-effect

Wspierając funkcjonalny poziom bezpieczeństwa ASIL-C w trybie cyfrowym (SENT lub SPC) i ASIL-B w trybie analogowym, IC może wykryć awarie wewnętrzne i wejść w stan bezpieczny, aby zapobiec niezamierzonemu zachowaniu pojazdu.


Pakiet TSSOP-16 zawiera również dwie redundantne matryce, aby umożliwić obsługę aplikacji o krytycznym znaczeniu dla bezpieczeństwa, takich jak układy kierownicze i hamulcowe.

Układ scalony z efektem Halla może być również stosowany w samochodowych i przemysłowych bezkontaktowych przypadkach wykrywania położenia, w tym czujników momentu obrotowego kierownicy, czujników przyspieszenia, hamulca lub pedału sprzęgła, absolutnych czujników położenia liniowego, czujników poziomu pływaka, potencjometrów bezdotykowych, małych czujniki położenia kąta i małe czujniki położenia skoku.

Programowalny zakres pomiarowy i kalibracja wielopunktowa zapewniają elastyczność, a różnorodność protokołów wyjściowych umożliwia stosowanie jednego układu scalonego w wielu aplikacjach.

Krótki protokół kodu PWM pozwala na wykonywanie pomiarów i przesyłanie ich po wykryciu impulsu wyzwalającego.

Oznacza to, że maksymalnie cztery czujniki mogą być synchronizowane do 2 kHz, umożliwiając jednoczesne pomiary magnetyczne z deterministycznym opóźnieniem.

Ponadto, twierdzi Melexis, układ scalony cechuje się wysoką częstotliwością odświeżania i niskim poziomem hałasu, umożliwiając wysokie prędkości pętli sterowania.

Urządzenie ma również 48-bitowy programowalny numer identyfikacyjny.

W standardowej temperaturze pracy i przy standardowym napięciu zasilania między 4,5-5,5 jego typowa częstotliwość zegara głównego wynosi 24 MHz z całkowitym dryftem ± 3,5%.

Urządzenie może utrzymywać napięcie zasilania 28 V do 48 godzin lub 37 V do 60 sekund, jednak firma twierdzi, że narażenie na bezwzględne maksymalne warunki znamionowe przez dłuższy czas może wpłynąć na niezawodność.